instrukcja obsługi
Instrukcja obsługi.
eUrząd jest aplikacją informatyczną, która realizuje kompleksową obsługę interesanta w urzędach administracji publicznej z wykorzystaniem Internetu jako kanału komunikacji i wymiany danych.
System eUrząd umożliwia załatwianie przez interesanta spraw właściwych przedmiotowo, a w szczególności:
1. Zapoznanie się z instrukcją załatwienia spraw w Urzędzie
2. Pobieranie interaktywnych formularzy wniosków w sprawach,
3. Podpisywanie wniosków podpisem elektronicznym
4. Składanie wniosków przez interesantów za pośrednictwem Internetu,
5. Uzyskanie przez interesanta informacji o stanie jego spraw w Urzędzie
6. Przesyłanie decyzji i pism urzędowych z Urzędu do interesanta.
W oferowanym rozwiązaniu wykorzystano koncepcję bezpiecznych, personalnych kont interesantów w systemie eUrząd (porównywalną do internetowych kont bankowych) oraz technologię bezpiecznych formularzy XML. Zapewniono dzięki temu bezpieczną dwustronną komunikację pomiędzy interesantem i urzędem oraz udostępnianie interesantowi treści pism dotyczących jego spraw w urzędzie.
----------------
Aby dowiedzieć się więcej wybierz poniższy link: